Hogyan vásároljunk

MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

Miután leadta megrendelését, a képernyőn megjelenik a "Megrendelését elfogadtuk" felirat. A megrendelés számát és az automatikus rendelés visszaigazolását a regisztrációkor/rendeléskor megadott e-mail címre küldjük. Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, kérjük, ellenőrizze, hogy a regisztrációkor a helyes e-mail címet adta-e meg (a regisztrációs adatait a bejelentkezés után a bejelentkezési névre kattintva módosíthatja). Ha az e-mail címe helyes, de még mindig nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@modego.hu e-mail címen. Akkor kap egy szállítási e-mailt, amikor az áru fizikailag elhagyja a raktárunkat. Az e-mailben megtalálja a szállítmányozó cég elérhetőségét, akivel megállapodhat a szállítási időpontról.

 

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

1. Utánvételes fizetés

A kiválasztott árut utánvéttel küldjük az Ön címére, azaz Ön utánvéttel fizet közvetlenül a sofőrnek; a sofőrnél csak csomagküldés esetén fizethet kártyával, raklapküldés esetén nem.

A szállítmányt természetesen a megfelelő adóügyi dokumentum is kíséri.

Az átvételt követően Ön kifizeti az áru összegét és a kiválasztott árura feltüntetett fuvardíjat.

Az utánvét nem fizethető ki olyan áruk után, amelyekről azt állítják, hogy egyedi gyártásúak. Ezekről az árukról a megrendelés alapján előlegszámlát állítanak ki, és az eladó számlájára történő befizetés után a gyártásba kerülnek. A szállítási határidő a fizetésnek az Eladó számláján történő jóváírásának napján kezdődik.

 

2. Előzetes fizetés banki átutalással (díjmentes)

A megrendelés leadása után azonnal, automatikusan küldünk Önnek fizetési utasításokat az Ön e-mail címére.

Banki átutalással történő fizetéskor kérjük, használja a rendelésszámot változó szimbólumként.

A fizetés beérkezéséről e-mailben értesítjük Önt, általában két munkanapon belül, miután a megrendelést az Ön bankjánál elhelyeztük.

Miután a fizetés beérkezett a számlánkra, az egyes termékeknél feltüntetett szállítási határidőnek megfelelően elküldjük az árut az Ön címére.

A szállítmányt természetesen a megfelelő adóügyi dokumentum is kíséri.

Ha a számla tartalma nem elegendő vagy helytelen az Ön számára, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@modego.hu címen. Az e-mailben kérjük, adja meg, hogy milyen adatokat kell hozzáadni/megváltoztatni.

 

ÁRUSZÁLLÍTÁS

Az árukat külső szállítmányozó cégeken keresztül szállítjuk. A szállítást akkor kell teljesítettnek tekinteni, amikor a csomagot a célállomáson a ház bejárata előtti járdán leteszik. Az árukat általában szétszerelve, részletes összeszerelési útmutatóval együtt szállítjuk. Alaposan be van csomagolva (dobozok stb.) és biztosítva a sérülések ellen.

 

SZÁLLÍTÁSI IDŐ

Az áruk szállítási határideje minden tétel esetében más és más, és mindig fel van tüntetve mellette. A szállítmányozó cég legkésőbb a szállítás napján felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítással kapcsolatban. A szállítmányozó céggel megegyezhet egy későbbi szállításról. Ha egynél több terméket rendelt, akkor az árut egyszerre fogjuk Önnek elküldeni, amikor minden a raktárunkban van. A pontos napot, amikor az árut az Ön címére szállítják, a megrendelés feldolgozását követően közöljük a megrendelésben megadott e-mail címére vagy telefonszámára. A fuvarozó rendelkezésére áll az Ön telefonszáma arra az esetre, ha Önt nem érnék el ezen a címen. Ha Önt nem lehet elérni, értesítést hagyunk a postaládájában, amelyben közöljük, hogy a küldeményt a regionális raktárban helyezték el. Az újbóli kiszállítást telefonon is megrendelheti egy olyan időpontban és helyen, amelyben Ön és a szállítmányozó cég megállapodnak. Ez a második szállítás ingyenes. Alternatívaként a szállítmányozó cég regionális raktárában is átveheti az árut. Amennyiben a szállítmányozó cég nem szállítja ki az árut az Ön címére a meghirdetett határidőn belül (3 nap), és még értesítést sem hagy a postaládájában a szállításról, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk vagy közvetlenül a szállítmányozó cég raktárával. Megerősítjük a feladást, amikor a küldemény elhagyja a raktárunkat.

Ha a vevő a vevőnek felróható okból nem veszi át a terméket (pl. lemondja a megrendelést, amikor az árut már elküldték, a vevő által kijelölt személy a megbeszélt időpont ellenére nem jelenik meg, vagy nem tudja kifizetni a vételárat stb.), a vevő viseli a szállítás teljes költségét vagy az újbóli kiszállítással kapcsolatos költségeket.

 

SZÁLLÍTÁS

A szállítást a DPD futárszolgálat végzi. A Szállító fenntartja a jogot, hogy a szállítási módot a megrendelt mennyiség és az áru jellege függvényében változtassa meg.

 

A SZÁLLÍTMÁNY ÁTVÉTELE

A küldeményt a szállítmányozó cég a megbeszélt időpontban kézbesíti.

Kérjük, a küldemény átvételekor kövesse az alábbi irányelveket:

Átvételkor alaposan ellenőrizze az árut. Legalább a külső csomagolást ellenőrizze, hogy nem sérült-e meg. Ha a csomag üveget tartalmaz, azt ki kell csomagolni és ellenőrizni kell. Az árukra vonatkozó reklamációt csak akkor fogadjuk el, ha a külső csomagolás nem sérült. Üvegtöréssel kapcsolatos kárigényt csak a fuvarozóval szemben lehet érvényesíteni. Még egyszer kérjük együttműködését és az áru átvételekor történő alapos ellenőrzését. Fontos számunkra, hogy Ön hosszú ideig használhassa az árut, és elégedett legyen vele. A szállítás során láthatóan sérült árukra vonatkozó reklamációkat azonban nem tudjuk elfogadni. Ezt már az ellenőrzéskor követelni kell a fuvarozótól. Szükség esetén szívesen segítünk Önnek a kárigénylésben.

Ha az áru láthatóan megsérült, kérjük, hogy a sofőrrel közösen készítsen kárbejelentést. Kérjük, tájékoztasson minket a teljes helyzetről a info@modego.hu címen.

Ha gyártási hibát fedez fel egy olyan szállítmány kicsomagolása után, amelynek csomagolása sértetlen volt, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a fenti e-mail címeken. Az ilyen reklamációt természetesen elfogadjuk, és a törvényes határidőn belül (+ a csereáru szállításának ideje) elintézzük.

Kérjük, ellenőrizze a csomagok számát is, amikor átveszi a küldeményt, és írja ezt a számot a szállítólevélre, amelyet aláír a fuvarozónak. Ezután lehetőség lesz arra, hogy az alkatrész leszállításának elmaradása esetén reklamációt nyújtson be.